Monday, July 9, 2012

႐ုိဟင္ဂ်ာဆုိတာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ဆီမွာမ႐ွိဘူး။ျပည္ခိုင္ၿဖိဳးပါတီ

ျပီးခဲ့တဲ့လအတြင္းက ရခုိင္ျပည္နယ္ နဲ႔ ဘဂၤလားေဒ့ခ်္ ျမန္မာနယ္စပ္ေဒသေတြမွာ ျဖစ္ပြားခဲ့တဲ့ အျငင္းပြားဖြယ္ အေျခအေနေတြနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ႀကံ့ခုိင္ဖြံ႔ၿဖဳိးေရးပါတီရဲ႕ သေဘာထားအျမင္ေတြကို သိႏိုင္ဖို႔အတြက္ ပါတီရဲ႕ အေထြေထြအတြင္းေရးမႉး ဦးေဌးဦးကို BNG အဖြဲ႔သား ဦး ေက်ာ္ခန္႕က ဆက္သြယ္ေမးျမန္းထားပါတယ္။
BNG – ရခိုင္ေဒသက ဒုကၡသည္ေတြကုိ ျပည္ခိုင္ၿဖိဳးပါတီက ဘယ္လုိ အကူအညီေပးေနတာ ႐ွိပါလဲ?
ဦးေ႒းဦး – အဲ – ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ျပည္ခိုင္ၿဖိဳးပါတီထက္စာလုိ႔႐ွိရင္ ျမန္မာႏိုင္ငံကုိ လက္႐ွိစီမံခန္႔ခြဲေနတဲ့အစိုးရေပါ့။ သူကူညီေနတဲ့ အေပၚမူတည္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ျပည္ခိုင္ၿဖိဳးပါတီကလည္းပဲ ပါ၀င္ၿပီးေဆာင္႐ြက္ေနတဲ့ သေဘာျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ႏိုင္ငံေတာ္လုပ္ေနတဲ့အေပၚ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔အားလုံး ၀ိုင္းၿပီးေတာ့မွ ေဆာင္႐ြက္ေပးေနတာျဖစ္ပါတယ္။ အဲလုိပဲ ကၽြန္ေတာ္ေျပာခ်င္ပါတယ္။
BNG – အဲလုိကူညီတဲ့အခါမွာေပါ့ေလ။ မြတ္စလင္မ္ဒုကၡသည္ေတြကုိပါ ကူညီတာမ်ဳိး႐ွိပါသလား ခင္ဗ်?
ဦးေ႒းဦး – အဲ – ဒုကၡသည္ဆုိရင္ အကုန္လုံးကူပါတယ္။ ဒုကၡသည္ဆုိတာ ဟုိဘက္က ဒုကၡသည္၊ ဒီဘက္က ဒုကၡသည္မဟုတ္ဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တုိိ႔ ခုန ျဖစ္ပြားတဲ့ကိစၥေတြမွာ ဒုကၡေရာက္သူေတြအားလုံးကုိပဲ ရည္မွန္းၿပီးကူညီတာျဖစ္ပါတယ္။ လူမ်ဳိးေတြခြဲၿပီးေတာ့မွ ကူညီတာလည္းမဟုတ္ပါဘူး။ ဒုကၡေရာက္တဲ့ အတုိင္းအတာေပၚမူတည္ၿပီးေတာ့မွ အကုန္လုံးအတြက္ကုိ ကူညီေပးေနတယ္လို႔ပဲ ကၽြန္ေတာ္ျမင္ပါတယ္။

BNG – ဟုတ္ကဲ့ခင္ဗ်။ ႐ုိဟင္ဂ်ာဆုိတဲ့လူေတြဟာ ျမန္မာႏိုင္ငံရဲ႕ တုိင္းရင္းသားတစ္မ်ဳိးျဖစ္တယ္ဆုိတာ ႐ုိဟင္ဂ်ာေတြဘက္က ေျပာေနသလုိ၊ ႐ုိဟင္ဂ်ာဆုိတာ ဘဂၤါလီေတြသာျဖစ္တယ္လုိ႔ ေျပာေနတာေတြ ႐ွိပါတယ္။ အဲဒီေတာ့ ႐ုိဟင္ဂ်ာနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ျပည္ခိုင္ၿဖိဳးပါတီက ဘယ္လုိသေဘာထားပါသလဲ ခင္ဗ်?
ဦးေ႒းဦး – အဲ – ကၽြန္ေတာ္ … ႏိုင္ငံေတာ္ရဲ႕အယူအဆအတုိင္း ကၽြန္ေတာ္တင္ျပခ်င္တာကေတာ့ … ႐ုိဟင္ဂ်ာဆုိတာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ဆီမွာ မ႐ွိဘူး။ သုိ႔ေသာ္လည္းပဲ ျမန္မာႏိုင္ငံမွာ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာေရာက္႐ွိၿပီးေတာ့မွ အေျခခ်ေနထိုင္ၾကေသာ မြတ္စလင္မ္ဘာသာကုိ ကုိးကြယ္တဲ့လူေတြ႐ွိတယ္။ အဲဒီေတာ့ ဒီကုိးကြယ္တဲ့လူေတြက ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ႏိုင္ငံမွာ အေျခခ်ေနထိုင္တာ မွန္တယ္ဆုိရင္ အဲဒီလူေတြကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ႏိုင္ငံသားျဖစ္ထိုက္တယ္။ ဒါေၾကာင့္ ႏိုင္ငံသားျဖစ္ထိုက္တဲ့အတြက္ ဒီလူေတြကုိေတာ့ ဒီအခြင့္အေရးရေအာင္ ေဆာင္႐ြက္ေပးမယ္လုိ႔ေတာ့ … ဒါ ကၽြန္ေတာ္ သိရပါတယ္။ အဲဒီေတာ့ နာမည္ေတြကေတာ့ သူတုိ႔ေတြ အျငင္းပြားေနဆဲျဖစ္ပါတယ္။ တခ်ဳိ႕ကလည္း ႐ုိဟင္ဂ်ာေျပာတယ္။ တခ်ဳိ႕ကလည္း ဘဂၤါလီေျပာတယ္။ အဲ … တခ်ဳိ႕ကလည္း မြတ္စလင္မ္ကုိးကြယ္ေသာ တုိင္းရင္းသားေတြဆုိၿပီးေတာ့ ေျပာတာေတြလည္း႐ွိပါတယ္။ အဲဒါေတြကေတာ့ အားလုံးညွိႏႈိင္းၿပီး စဥ္းစားၿပီးေဆာင္႐ြက္ရမယ့္ကိစၥျဖစ္ပါတယ္။ ဒါ
ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ တစ္ခုတည္းနဲ႔လည္း မၿပီးပါဘူး။
BNG – ရခုိင္ျပည္နယ္မွာ အခုလုိ အဓိက႐ုဏ္းေတြေပၚလာရတာဟာ အရင္ အစုိးရအဆက္ဆက္က နယ္စပ္ကိစၥကုိ တင္းတင္းၾကပ္ၾကပ္ ကိုင္တြယ္တာမ႐ွိဘူးတုိ႔ နယ္စပ္၀န္ထမ္းေတြက အက်င့္ပ်က္လာဘ္စားတာေၾကာင့္ အခုလုိျပႆနာေတြ ပုိၿပီးႀကီးထြားလာရတာလုိ႔ ေ၀ဖန္တာေတြ ႐ွိပါတယ္။ ဦးေ႒းဦးတုိ႔ရဲ႕အျမင္ကေရာ ဘယ္လုိ႐ွိသလဲ ခင္ဗ် ?
ဦးေ႒းဦး – အဲ – ကၽြန္ေတာ္ထင္တယ္။ အစုိးရအဆက္ဆက္က ဒီဥစၥာကုိ လစ္လ်ဴ႐ႈခဲ့တယ္ဆုိတဲ့သေဘာေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။ အစိုးရအဆက္ဆက္ကေန ကိုင္တြယ္ပါတယ္။ ဒါေတြနဲ႔ပတ္သက္လုိ႔ ပုိၿပီးႀကီးထြားမလာေအာင္၊ ပုိၿပီးအမွန္ကန္ဆုံးျဖစ္ေအာင္ အစုိးရအဆက္ဆက္က ႀကိဳးစားၾကပါတယ္။ အဲေတာ့ ႀကိဳးစားတယ္ဆုိတဲ့ေနရာမွာ တခ်ဳိ႕ေသာ၀န္ထမ္းေတြက ဒီလုိလုပ္ငန္းေတြေဆာင္႐ြက္တဲ့အခ်ိန္မွာ ခ်ဳိ႕ယြင္းအားနည္းမႈေတြလည္း ႐ွိႏိုင္ပါတယ္။ အခုျဖစ္တဲ့ကိစၥကေတာ့ ဒီျပႆနာနဲ႔စာလုိ႔႐ွိရင္ ကၽြန္ေတာ့္အျမင္ ကၽြန္ေတာ္ တင္ျပမယ္ဆုိလုိ႔႐ွိရင္ ျဖစ္လာတာက ရာဇ၀တ္မႈသက္သက္ျဖစ္ပါတယ္။ ဥပေဒကုိ ခ်ဳိးေဖာက္တာျဖစ္ပါတယ္။ ဒီအေပၚမွာမူတည္ၿပီးေတာ့မွ ႀကီးထြားလာတဲ့သေဘာကေတာ့ တခ်ဳိ႕ေတြလည္းပဲ လႈံ႔ေဆာ္မႈေတြ႐ွိလာႏိုင္တယ္လုိ႔ ကၽြန္ေတာ္ျမင္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဒီဥစၥာကုိ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အခုအေျခအေနမွာ ႐ွင္းလင္းၿပီးျဖစ္တဲ့အတြက္ ေအးေအးခ်မ္းခ်မ္းလည္း ျဖစ္ေနပါၿပီ။ တခ်ဳိ႕ေတြ ေမွ်ာ္လင့္ထားသလို က်န္တဲ့ေနရာေတြမွာပါ ဒီဥစၥာေတြက ကူးစက္လာမယ္ဆုိတဲ့ဥစၥာေတြလည္း မျဖစ္ပါဘူး။ အဲဒီေတာ့ ျဖစ္လာတဲ့ အေတြ႕အႀကံဳေတြေပၚမူတည္ၿပီး အေကာင္းဆုံးအေျခအေနကုိျဖစ္ေအာင္ အားလုံး၀ိုင္းၿပီးေတာ့မွ ေဆာင္႐ြက္ရင္ေတာ့ အျမန္ဆုံးၿပီးမယ္လုိ႔ပဲ ကၽြန္ေတာ္ျမင္ပါတယ္။
BNG – ဟုတ္ကဲ့။ ဒီနယ္စပ္မွာ႐ွိတဲ့ ႐ုိဟင္ဂ်ာျပႆနာနဲ႔ပတ္သက္လာရင္ ဘဂၤလားေဒ့႐ွ္ႏိုင္ငံဘက္ကေရာ သူတုိ႔မွာ ဘယ္လုိသေဘာထားေတြ႐ွိေနတယ္လုိ႔ နားလည္ထားပါလဲ ခင္ဗ် ?
ဦးေ႒းဦး – အဲ – (၁) အခ်က္ကေတာ့ … ဒါေတြဟာ သူတုိ႔ႏိုင္ငံသားေတြမဟုတ္ဘူးလုိ႔ဘဲသူတုိ႔သေဘာထားတယ္လုိ႔ ကၽြန္ေတာ္ျမင္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ သူတုိ႔ဘက္ကုိ ေရာက္မလာေအာင္ သူတုိ႔လည္း တားပါတယ္။ သူတုိ႔ဘက္မွာ တကယ္လုိ႔ ေရာက္လာမယ္ဆုိရင္လည္း ျမန္မာႏိုင္ငံကိုျပန္လည္ ပုိ႔ေဆာင္ႏိုင္ဖုိ႔အတြက္ကုိ ဒါ ညွိႏႈိင္းေဆာင္႐ြက္ေနတယ္လုိ႔ပဲ ကၽြန္ေတာ္သိပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ဘက္ပိုင္းကလည္း လတ္တေလာကူးလာတာမဟုတ္ဘဲနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ဘက္မွာ ႏွစ္ေပါင္း မ်ားစြာကတည္းက ေနခဲ့တယ္ဆုိလုိ႔႐ွိရင္လည္း ဒါ ၿပီးျပတ္ေအာင္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ေဆာင္႐ြက္ေပးႏိုင္မယ္လုိ႔ပဲ ကၽြန္ေတာ္ယုံပါတယ္။
BNG – အခုလုိ ဦးေ႒းဦးၾကားေပးတဲ့အတြက္ ဦးေ႒းဦး ကုိ အမ်ားႀကီးေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ခင္ဗ်။
ဦးေ႒းဦး – ေကာင္းပါၿပီခင္ဗ်ာ … ေကာင္းပါၿပီ။

BNG ႏွင့္ ၾကံ့ခိုင္ဖြံ႔ျဖိဳးေရးပါတီ အေထြေထြ အတြင္းေရးမွဴး ဦးေ႒ဦး အေမးအေျဖျပဳ လုပ္ထားတဲ့အတုိင္း NMGBLD Media မွ  ျပန္လည္ေဖာ္ျပေပးျခင္းျဖစ္ပါသည္။)

No comments:

Post a Comment